[Applelisten] Nyt apple Watch

René H. Nielsen renehoster at gmail.com
Fre Jul 30 17:18:44 CEST 2021

Hej Rikke!

Det med om haptisk visning af klokken virker afhænger af om skærmen er låst
eller ej.

Hvis den er det trykker du to gange med 1 finger for tid i timer og minutter
og 3 tryk for kun minutter.

Er skærmen låst op svarer 2 tryk med en finger til at aktivere noget, altså
det voiceover står på.

Tryk på den runde knap skifter mellem hjemmeskærm eller tid, og den anden
knap skifter mellem en åben app og hjjemmeskærmen.

Jeg har kun haft mit ur i en uge, så der kan være ting jeg har forklaret så
de kan misforstås, men det er ikke helt ved siden af.

Mvh. René H. Nielsen