[Applelisten] Hvordan får man gentaget klokken med haptisk feedback på Apple Watch?

Heidi Madsen balihund at gmail.com
Lør Sep 4 20:35:35 CEST 2021

Hejsa.
Hvordan får man gentaget klokken med haptisk feedback på Apple Watch med det samme?
Jeg kan få klokken vist ved at trykke 3 gange med en finger på uret.
Men somme tider synes jeg ikke den viser tiden helt rigtigt, så jeg må prøve igen.
Men hvis jeg gør det alt for hurtigt, så kommer voiceOver bare med en af de mange åndssvage bimlelyde som man jo desværre ikke kan slå fra P.T.
Man må så lige vente lidt, før skærmen er i den tilstand hvor man kan få vist klokken med haptisk feedback.
Hilsen Heidi.