[Applelisten] Mister strøm ekstremt hurtigt

Maria Christensen mgc261081 at gmail.com
Tor Sep 23 18:49:18 CEST 2021

Hej

Jeg oplever et problem efter at have opdateret min Iphone SE 1. generation
til IOS 15.
Jeg oplever, at batteriet taber strømmen ekstremt hurtigt uden at jeg
bruger telefonen ret meget. Jeg tog i dag telefonen fra strømkablet omkring
kl. 17.30. Der var batteriet over 90% opladt. Allerede nu her kl. 18.45 er
strømspændingen på 51% efter et enkelt opkald på ca 10 min. og 2 sms’er.

Om natten brugte min telefon ca 3-6 % strøm, men nu forsvinder 30% i løbet
af natten.

Jeg har forstyr ikke slået til, hvilket jeg også havde før opdateringen og
jeg har ikke apps, der bruger meget strøm, til at ligge i apo skifteren.

Er der andre med ældre telefoner, der oplever samme problem

Mvh. Maria
--
Med venlig hilsen
Maria Christensen