[Applelisten] En prøvetest.

Heidi Madsen balihund at gmail.com
Fre Apr 22 23:09:47 CEST 2022

Hej Henrik.
Og hjertelig velkommen på listen :-)
Det skal ingen hemmelighed være, at det jo er mig der har hjulpet dig i gang, og vi fortsætter på næste lørdag :-)
Send meget gerne din opskrift på hvordan man bruger rejseplanen.
Hvem ved, andre kan måske komme på andre thips til at bruge den.
Tit kan der være flere måder man kan gøre tingene på.
Hilsen Heidi. .