[Applelisten] En prøvetest.

Thomas Byskov Dalgaard tbdlist at coolfortheblind.dk
Søn Jul 10 22:06:23 CEST 2022

Hej Henrik!

Spændende med din afprøvning af Mac.

Hvis du synes at lyd og lydredigering er spændende, så er Mac virkelig noget herligt at arbejde med.

For ikke alt for mange penge kan du få tilgængelige programmer, som giver dig det tætteste på et fuldt lydstudie på din computer.
Jeg har aldrig ejet en mixer eller lignende. Men kan alligevel arbejde med adskillige spor via software og sende lyd imellem programmer, og jeg slipper for (efter min mening) mixere og lydkort som kan fylde på skrivebordet og alt den ledningspaghetti som der let kan følge med i sådan en opsætning.

Skriv endelig hvis noget kunne have din interesse.

Mange hilsener Thomas