[Applelisten] IPhone SE 2022 kommer i morgen

Kim Preuthun kim.preuthun at privat.dk
Fre Mar 11 10:56:17 CET 2022

Hej Brian.
Det lyder interessant.
Betyder det så at der stadig er en hjem-knap eller skal jeg virkelig kaste mig ud i det nye univers med den særlige tommeltot bevægelse som jeg har hørt meget om, men aldrig selv prøvet.
Jeg har nemlig en (gammel) s e telefon, som faktisk virker fint, men man vil jo gerne være lidt med på beatet.

Kim Preuthun
Tlf. 28689012