[Applelisten] Hvordan opdaterer man sit betalingskort på en iPhone

Brian hovmand Olesen brian at blindkom.dk
Fre Sep 2 22:59:33 CEST 2022

Hej Heidi
Nej. Det viste sig nemlig, at familiekortet som det drejer sig om er lagt ind på mit apple ID og den dårlige nyhed er, at jeg har glemt adgangskoden til det, så nu skal jeg lige i morgen prøve om jeg kan logge ind og gendskabe det via rikkes telefon. 😊
Så rikke kan ikke rette eller slette familiekortet, når hun ikke selv er familiens overhoved i administrativ forstand.

Brian