[Applelisten] flere transport-apps

Thomas Byskov Dalgaard tbdlist at coolfortheblind.dk
Fre Sep 16 09:04:02 CEST 2022

Hej Henrik!

Jeg bruger udelukkende Rejseplanen når jeg skal finde en rejse fra a til b.
Der findes sikkert andre smarte apps, men spørgsmålet er hvor længe udvikleren vil holde dem i live.
Her har man i det mindste en garanti hos Rejseplanen, og deres app kan godt bruges. Desværre kan man ikke købe billetter direkte gennem appen. Men da jeg er på Rejsekort har det ikke været et problem for mig endnu.

Mange hilsener Thomas