[Pc-listen] Min computer kører helt sit eget løb!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Tir Dec 28 09:50:20 CET 2021

Kære Pckyndige! Min computer kører helt sit eget løb. Jeg kan for eksempel
ikke længere bruge genvejen altkontrol o når jeg skal ind i min mailmappe.
Så må jeg skrive Outlook og så kan jeg komme ind i mine mails. Det er til at
leve med. Til gengæld kan jeg ikke længere bruge dropbox. Jeg kan heller
ikke længere finde programmet Mp3direct cut. Hvis jeg skal bruge browseren
Mozilla Firefox bliver jeg nødt til at skrive Mozilla Firefox. Før kunne jeg
ved at trykke på m på skrivebordet trykke nogle gange på m, indtil Nvda
siger Nozilla Firefox. Hvad skal jeg gøre for at computeren opfører sig som
før? Skal jeg lave en systemgendannelse? Det kan vel ikke være min computer
er inficeret med noget skrammel og hvad gør jeg ved det? På forhånd tak. Min
computer er bærbar, hedder Lenovo og kører med den seneste version af Nvda.
På forhånd tak. Mvh. Kurt.