[Pc-listen] aktivering af office 2019

sb.clemme at gmail.com sb.clemme at gmail.com
Ons Feb 10 07:26:59 CET 2021

Hej Rene.

Det er korrekt jeg kommer ind i aktiveringen hvis jeg fx starter outlook.
Gør jeg diva nettet kommer indtastningsfelterne ikke frem og der kan jeg
vælge hjælp, anuller eller tilbage.
Gør jeg det via telefon kommer landelisten frem med deres telefonnummer og
indtastningsfelterne, men teksten forsvinder hvis vil checke efter om jeg
har skrevet det korrekte.

Jeg er logget ind på min ms konto på min pc.

Hvis jeg trykker ecp tasten kan jeg bruge programmerne tilknyttet office
pakkken, men det bør da ikke være nødvendigt at gøre det hver gang.

Kan ikke finde et tlf til ms så man kan snakke med dem direkte.

Med venlig hilsen

Søren Clemensen.