[Pc-listen] aktivering af office 2019

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Tir Feb 16 14:17:39 CET 2021

Hej Søren nu ikke længere Michael
Har du prøvet at ringe på: 70 55 55 86
For at få noget support?

Brian

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Pc-listen <pc-listen-bounces at blindkom.dk> På vegne af sb.clemme--- via
Pc-listen
Sendt: 16. februar 2021 14:08
Til: 'Denne liste omhandler alt hvad der rør sig, når man har en computer.
Her sidder mange rigtig dygtige og erfarne pc-brugere klar til at hjælpe og
inspirere, når du lige har brug for det.' <pc-listen at blindkom.dk>
Cc: sb.clemme at gmail.com
Emne: Re: [Pc-listen] aktivering af office 2019

Jeg loggede ind på min ms konto og hentede en instellationsfil som jeg kørte
og alle programmerne i pakken blev installeret.
Køre jeg et af programmerne så bliver jeg bedt om at indtaste min kode, som
så ikke kan lade sig gøre, trykker jeg exp så kan jeg bruge programmerne.
Men hvor lang tid kan jeg så gøre det?..

Hvordan kommer jeg så videre herfra..

Med venlig hilsen

Søren Clemensen.

Søren Clemensen