[Pc-listen] Angående standard app

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Fre Feb 26 00:07:02 CET 2021

Kære Computerkyndige! I forlængelse af en tidligere mail, hvor jeg havde
problemer med at afspille et album med Windows Mediaplayer har jeg på en
eller anden måde fået lavet Mediaplayer om til en standard-app. Det tror
jeg. Før i tiden, når jeg åbnede et album og markerede alle filer og
trykkede på enter gik Groove Musiki gang med at spille. Nu går windows
Mediaplayer i gang med at spille, hvilket også var meningen. Vil og kan I
ikke sende en vejledning om hvorledes fremgangsmåden er, når man foreksempel
vil have en bestemt medieafspiller til at være ens standard-app? På forhånd
tak. Mvh. Kurt Mose.