[Pc-listen] captcha

sb.clemme at gmail.com sb.clemme at gmail.com
Lør Jan 23 18:35:26 CET 2021

Hej.

Har også prøvet at skrive til dem med samme held.
Det er temmelig irreterende Programmet Captcha Be Gone koster 3 USD pr mdr.
Det fik jeg betalt, har ikke lige kikket efter om de har hævet dem da det er
noget der er gjort i dag, men da det ikke virker på den hjemmeside hvor det
skal bruges opsage jeg naturligvis det hele.
Giver ikke gratis penge væk.

Fandt nogle andre pluck in til firefox, da jeg fik dem tilføjet så gik det
da helt ned med firefox, så væk med dem også.

Med venlig hilsen

Søren Clemensen.

Søren Clemensen
Vindegade 52 st 2