[Pc-listen] Vedrørende opdatering af sin computer!

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Ons Jan 27 16:53:55 CET 2021

Der er rigtig mange måder at gøre det på. Man kan trykke windowstast skrive
første del af ordet opdater og så foreslår windows selv søg efter
opdateringer. Her trykker du blot enter.

Så tabber du til søg efter opdateringer og trykker mellemrum og så
undersøger windows om der er opdateringer tilgængelig.

Så begynder den faktisk ofte selv at opdatere elelr så skal man somme tider
trykke download eller lignende for at sætte det i gang. Det gælder typisk
ved større opdateringer.

Men de små som dem til antivirus osv. De starter af sig selv.

Brian