[Pc-listen] Doro Mobiltelefon!

brian at blindkom.dk brian at blindkom.dk
Søn Jul 25 13:11:39 CEST 2021

Hejsa Kurt

Stort spring at du overvejer en Doro men hånden på hjertet. Du vil være 100
gange bedre tjent med en smartphone også selvom den ikke har taster.

Ja undskyld jeg ikke helt svarede på dit spørgsmål, men sådan en kan du tale
til, hvis alt andet glipper.

Jeg vil anbefale enten en Samsung A72, som lige nu indtil i morgen kun
koster 2549, og kan købes her hos Samsung selv>

https://www.samsung.com/dk/offer/summer-festival/?cid=dk_paid_ppc_GOOGLE_eco
m_cam-FF~DK-EC-BRAND-HOT_CN~Brand_PH~on_MK~dk_BS~im_PR~ecom_SB~ecom_FS~hqloe
_CA~kew_MD~h_KS~bap_MT~broad_adg-AG~DK-EC-BRAND-HOT-PHRASE_MK~dk_AT~ta_MD~h_
PK~erh_AI~_term-%2BSamsung
[...]
_PK~erh_AI~_term-%2BSamsung&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjwl_SHBhCQARIsAFIFRVX_U
lYvUnRo-ZXwpmEaNCTDrHH4dXGadMKFx5mopjnUJwOeRHlJbh0aApZ6EALw_wcB>
&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjwl_SHBhCQARIsAFIFRVX_UlYvUnRo-ZXwpmEaNCTDrHH4dXGa
dMKFx5mopjnUJwOeRHlJbh0aApZ6EALw_wcB

eller en iPhone SE til
<https://www.pricerunner.dk/pl/1-5169423/Mobiltelefoner/Apple-iPhone-SE-64GB
-%282nd-Generation%29-Sammenlign-Priser>

<https://www.pricerunner.dk/pl/1-5169423/Mobiltelefoner/Apple-iPhone-SE-64GB
-%282nd-Generation%29-Sammenlign-Priser> 3.449 kr.

Samsungens batteri holder mindst i 2 dage, mens iPhonen er super let at
bruge.

Begge har personlige assistenter, så du bare kan give telefonen en kommando
f.eks. ring til og så enten et navn eller et telefonnummer. Eller så kan du
sige hvordan bliver vejret i morgen og meget meget andet.

Så indtil du er blevet fortrolig med at bruge en touchskærm kan du stadig
gøre det meste ved hjælp af din stemme.