[Pc-listen] Problem med genvejstaster i Windows 10

brian at blindkom.dk brian at blindkom.dk
Søn Jun 6 12:49:55 CEST 2021

Hejsa

Windows har igen fået en irriterende forsinkelse, når man bruger genvejstaster til at starte programmer med, som vi blinde jo gør hele tiden.

Forsinkelsen er på præcis 3 sekunder uanset om du har verdens hurtigste pc. 😊

Min pc er helt ny og fuldt opdateret med alt hvad der kan krybe og gå af drivere og programmer.

Jeg kan anbefale alle, som ligesom jeg synes dette bør rettes, at rette henvendelse til Microsoft gennem Feedback Hub hvor du kan indrapportere problemer om Windows.

Selvfølgelig har jeg fundet en workaround men den kan jeg seriøst ikke anbefale at man bruger, da den skaber andre ydelsesproblemer.

Så tryk Windows tast, skriv feedback og udfyld formularen og indsend din oplevelse af denne forsinkelse, så vi kan få fuld glæde af vores pc igen.

Mange hilsner Brian