[Pc-listen] Fantastisk app fundet i Microsoft Store, Windows 10

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Ons Jun 16 15:43:04 CEST 2021

Hejsa
En af de helt store fordele der er ved de moderne Windows apps fra Microsoft og mange andre, som kun kan køre på Windows 10 er, at de dels fylder meget lidt og dels er ekstremt hurtige.
I dag skal jeg henlede opmærksomheden, på en app, der er så fed, at man skulle tro det var løgn.
Det er såmænd gode gamle Facebook, som har lavet deres egen ganske tilgængelige Windows App, som hentes fra Microsoft Store og naturligvis er helt gratis.
Deres Messenger app er dog knap så heldig med tilgængeligheden. Jeg har stadig til gode, om beskeder indefra selve Facebook-appen måske fungerer bedre.
Men som sagt hvis du ønsker dig noget som er mindst lige så effektivt, som Facebook på din telefon, så bør du absolut hente Facebook fra Store.
Den er virkelig hurtig og alt som f.eks. Market Place og grupper fungerer helt perfekt.
Her får du det direkte link til appen:
https://www.microsoft.com/store/productId/9WZDNCRFJ2WL

God fornøjelse med Facebook langt om længe i ordentlig kvalitet også til pc.

Mvh. Brian

Sendt fra Mail til Windows 10