[Pc-listen] Oprettelse af kontaktpersoner i outlook!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Lør Jun 26 16:50:59 CEST 2021

Kære Pcbrugere! Da jeg fik computer i 2007 brugte jeg outlookexpress som
mailprogram. Jeg husker, at når man skulle oprette en ny kontaktperson kunne
man vælge fornavn, mellemnavn og efternavn. Hvordan opretter man
kontaktpersoner i outlook? Jeg har fundet ud af, at der er et punkt som
hedder: ”Foreslå kontaktpersoner”. Der kan man oprette en ny kontaktperson
på den måde, jeg gjorde med outlookexpress, men kan man også det i
kategorien: ”Kontaktpersoner” Skal man ind i: ”Foreslå Kontaktpersoner” for
at gøre som i outlookexpress? På forhånd tak. Mvh. Kurt Mose.