[Pc-listen] Danske netbank og Jaws 2021

Torben Gjering Frederiksen tgf at matokiri.dk
Ons Maj 5 18:41:34 CEST 2021

Hejsa.

Jeg har brugt Danske netbank både med jaws og NVDA i mange år. Den fungerer
udmærket så et eller andet er galt med din opsætning.

Hvad præcist mener du med at du ikke kan udfylde felterne? Kan du ikke få
fokus i dem ? eller kan du  ikke  finde dem.

Den fungerer   både med google chrome og Firefox begge nyeste og nyeste jaws
og NVDA

Har du problemer med andrer steder  hvor du  skal udfylde felter?

Mvh

torben