[Pc-listen] Et underligt problem med Messenger!

chojiro1990 at gmail.com chojiro1990 at gmail.com
Ons Maj 12 08:38:17 CEST 2021

Hej Kurt,

Det er fordi dit fokus automatisk flyttes til boksen, hvor du skal skrive og
NVDA er indstillet til at aktivere fokustilstand automatisk hos dig.

1.	Tryk NVDA+Ctrl+B for at gå ind i indstillingerne for
gennemsynstilstand
2.	Tab til boksene ”Automatisk fokustilstand ved ændring af fokus” og
”Automatisk fokus ved flytning af systemmarkør” og sørg for, at ingen af dem
er markerede.
3.	Tryk enter

Nicolai