[Pc-listen] Et underligt problem med Messenger!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Ons Maj 12 09:58:59 CEST 2021

Hej Brian! Hvad der også undrer mig er, at når jeg med google Chrome går ind
på messenger.com er der noget som hedder funktioner og rum. Det er som om
det er et helt andet messenger jeg er inde på, når jeg bruger Google Chrome
end det jeg er inde på, når jeg bruger Mozilla Firefox. Har du / I en
forklaring på hvorfor der er forskel på Messenger.com med Google Chrome og
Messenger.com med Mozilla Firefox? Mvh. Den forvirrede.