[Pc-listen] Et lidt irriterende problem med vlcplayer!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Fre Maj 28 10:42:18 CEST 2021

Kære Audiobrugere! Når jeg afspiller lydfiler på min computer bruger jeg for
det meste vlc-player, da det er en meget nem medieafspiller at betjene. Når
det så er sagt oplever jeg, at hvis jeg spiller et album med musik hvor de
enkelte sange skal gå over i hinanden laver vlcplayer ophold mellem sangene.
Det er især irriterende, hvis jeg afspiller et livealbum. Kan man få
vlcplayer til at skifte sang uden ophold? På forhånd tak. Mvh. Kurt.