[Pc-listen] Sådan kan du lytte til podcasts på din computer

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Tor Nov 4 00:26:26 CET 2021

Hej Brian! Tak for linket. Skal jeg skifte mailadresse? Jeg synes det er noget rod. Hvorfor kan man ikke længere hente podcast på Danmarks Radios hjemmeside og få lavet xml-filer om til mp3filer? Det var til at have med at gøre, dengang vi brugte internet explorer

Og kunne hente podcasts inde på dr.dk/podcast.dk. Kan man ikke som nvda-bruger bruge en rss-reader? Er det bare mig, som ikke kan finde ud af det? Mvh. Kurt.