[Pc-listen] Office 2021 godt nyt for handicappede

René H. Nielsen rhn at rhn.dk
Tor Nov 25 10:41:59 CET 2021

Hej Brian!

Ja, det er fint at Microsoft efter mange år er begyndt at tage
tilgængelighed alvorligt.

Men inden det rigtigt virker, så skal der jo opdateres til nyeste Office
rundt omkring, og det sker ikke over night.

På min Slagelse-maskine er nyeste mulighed stadig Office2016, og de fleste
kører faktisk stadig 2013.

Der opdateres kun når it-drengene i Korsør gennemtvinger det, og så skal du
bare høre hvordan folk brokker sig fordi de så ikke kan arbejde imens det
sker.

-

Mvh. René H. Nielsen – R H N – IKT, kurser, lyd og musik til ethvert behov

Agerkrogen 2, DK,4270 Høng, Tlf: +4523319889, E-mail <mailto:rhn at rhn.dk> ,
Linkedin <http://dk.linkedin.com/in/reneherlufnielsen/>

 <http://www.twitter.com/renehnielsen> Twitter,
<http://www.facebook.com/rhndk> Facebook site Skype