[Pc-listen] Office 2021 godt nyt for handicappede

Anders Boholdt-Petersen anders at boholdt-petersen.dk
Fre Nov 26 15:59:21 CET 2021

Hej

Jeg har Office 365 installeret - i skrivende stund den nyeste version, som er tilgængelig. For mit vedkommende er det for eksempel

Microsoft Word til Microsoft 365 MSO (Version 2110 Build 16.0.14527.20270) 64-bit.

Har i nogen idé om, hvordan jeg kommer op på Office 2021 via Office 365 (Office 365 er jo et løbende abonnement, så det bør vel ske af sig selv)?

Mvh Anders