[Pc-listen] Trist nedgang i tilgængelighed for Messenger til Windows

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Tir Nov 30 22:38:44 CET 2021

Hejsa

Så vidt jeg kan vurdere er den nyeste udgave af Messenger til pc desværre ikke længere tilgængelig, eller i hver tfald ikke så lige til at bruge.

Førhen var den nærmest en webapplikation hvor du kunne bruge insert f7 til linkslisten og alle de andre web-tryllerier i jaws og NVDA.

Men nu har de lavet den om igen, så jeg i hvert fald ikke kan hitte ud af den.

Heldigvis har den en feedbackfunktion, så jeg har selvfølgelig skrievet til dem om problemerne for skærmlæserbrugere.

Men mon de hører efter. Det gør Fjæsbog ikke så ofte. 😊