[Pc-listen] Må man fjerne programmer inde fra mappen: "Programdata"!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Fre Okt 15 13:18:15 CEST 2021

Kære Computerbrugere! Jeg har fundet ud af, at jeg har antivirusprogrammet:
”Avast” inde i mappen programdata. Når jeg går ind i mappen programmer og
funktioner kan jeg ikke finde programmet Avast. Det undrer mig. Jeg har
Windows Defender på min computer. Er der ikke noget om, at Avast og Windows
Defender ikke arbejder godt sammen? Må man fjerne Avast inde fra Datamappen?
Må man idet hele taget fjerne Avast og hvordan gør man det? På forhånd tak.
Mvh. Kurt.