[Pc-listen] Min computer snakker tysk, når jeg er på youtube med Google Chrome!

brian at blindkom.dk brian at blindkom.dk
Søn Okt 17 22:24:15 CEST 2021

Hejsa

Faktisk er det din browser, der fortæller din skærmlæser NVDA, at den skal
skifte sprog.

Hvis den hjemmeside du besøger er kodet i tysk html så skifter NVDA til
Tysk, hvis den er sat op til at skifte sprog.

Du skal ind i: opsætning, indstillinger, og kategorien tale, hvor du skal
fjerne markeringen i automatisk skift af sprog, hvis NVDA ikke skal skifte
sproget af sig selv.

Brian