[Pc-listen] Vigtig forbedring af FineReader 15

chojiro1990 at gmail.com chojiro1990 at gmail.com
Tir Okt 19 09:15:21 CEST 2021

Hej,

Ja, det var bare den gamle sure mand, der vågnede op med det forkerte ben ud af sengen. 😊

Det er helt rigtigt. ABBYY har generelt mere styr på det, så den løsning skal naturligvis også prøves af. Jeg skal klart have prøvet det med diverse versioner af Office. Forhåbentligt har nogen her Office 365.

nicolai