[Pc-listen] Den optimale måde at scanne sin computer!

brian at blindkom.dk brian at blindkom.dk
Ons Okt 20 21:47:18 CEST 2021

Hej Kurt

Ja man kan godt tillade trusler eller mere præcist tillade områder på sin
harddisk, som ikke skal scannes.

Det skyldes, at defender somme tider tror, at noget der faktisk ikke er en
virus er det og så bliver programmerne eller hvad det nu er sat i karantæne,
hvilket jo ikke er særlig hensigsmæssigt.

Derfor kan nogle trusler godt accepteres, hvis man er sikker på, at det
program man har hentet ikke er en virus.

Ja en fuld scanning er godt at udføre af og til.

Brian