[Pc-listen] Hilsen fra moderator

brian at blindkom.dk brian at blindkom.dk
Lør Sep 11 17:45:03 CEST 2021

Hejsa nye såvel som gamle medlemmer

Jeg kan se, at pc-listens medlemsantal har ændret sig en del fra lige under 100 medlemmer før vi flyttede til det nye system, til 43 for nærværende.

En sandsynlig forklaring kan være, at en del adresser ikke har været i brug, så de pågældende medlemmer blot stod som aktive uden at være det. Blindkom har i hvert fald aldrig fungerede så stabilt, som det gør lige nu, så det er næppe forklaringen. 😊

Jeg vil sådan set også bare ønske alle nye medlemmer velkommen til de nye medlemmer og opfordrer jer til, at dele jeres viden om denne liste og Blindkoms øvrige lister, med de blinde og svagsynede i har i jeres netværk.

Ellers ønskes i en fortsat god weekend herfra.

Mvh. Brian, Moderator