[Pc-listen] Ny NVDA udkommet

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Tor Sep 16 23:38:26 CEST 2021

Kære Pcbrugere! Jeg må indrømme, at jeg er begejstret for Nvda. Jeg har den
nyeste version af Nvda. Da jeg i meget lang tid ikke har brugt Jaws vil jeg
spørge, om man godt kan undvære Jaws, hvis man er en seriøs computerbrugere,
som vil have det ultimale udbytte af diverse hjemmesider? Endelig vil jeg
spørge om hvis man som ny svagtsynet / blind computerbruger får en computer
fra sit lokale kommunikationscenter er disse computere udstyret med Nvda? Så
vidt jeg ved er der nogle, som ikke vil have med Nvda at gøre? Jeg vil ikke
skrive mere, men vedkommende som ikke ville have noget at gøre med Nvda er
en særdeles god computerlærer. Jeg ved ikke, om vedkommende er på
blindsigtlisterne. Mvh. Kurt.