[Pc-listen] Flere computerrelaterede spørgsmål!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Lør Sep 18 16:32:23 CEST 2021

Kære Computerbrugere! Når jeg med browseren Mozilla Firefox vil gå ind på
google kan jeg ikke komme til at søge. Jeg får at vide, at jeg skal logge
ind og så skal jeg også vælge sprog. Hvordan skal jeg forholde mig, hvis jeg
vil søge med google? Heldigvis kan jeg bruge google Chrome. Mit andet
spørgsmål drejer sig om rss feeds og xml. Disse problemer oplever jeg når
jeg er inde på Danmarks Radios hjemmeside. Hvilken browser kan håndtere
problemer med Rss Feeds og xml? På forhånd tak. Mvh. Kurt.