[Pc-listen] Nogle computerproblemer med min eksterne harddisk!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Tor Aug 25 12:19:51 CEST 2022

Kære Pcbrugere! Når jeg søger på et mappenavn eller filnavn oplever jeg at
når jeg har fundet en mappe og trykker på backspace får jeg at vide, at
mappen har forkert placering. Desuden har mappen nu et mærkeligt navn,
nemmlig: ”Dir og nogle tal. Før hed mappen Satiremappen. Hvad pokker er der
sket? Desuden ville det glæde mig meget hvis I kan og vil give mig en manual
på, hvorledes man søger på noget på den optimale måde. Jeg har forsøgt at
reparere drevet på min toshiba harddisk, men jeg synes ikke det helt har
hjulpet. Jeg håber, I kan finde hoved og hale i det jeg her har skrevet. På
forhånd tak. Mvh. Kurt Mose.