[Pc-listen] hvorfor kan jeg ikke læse teksten i en sådan artikel?

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Fre Dec 30 21:22:26 CET 2022

Hej Hans

Præcis.

Godt nytår.

Fra: Pc-listen <pc-listen-bounces at blindkom.dk> På vegne af Hans Mikkelsen
via Pc-listen
Sendt: 30. december 2022 20:56
Til: pc-listen at blindkom.dk
Cc: Hans Mikkelsen <hansmikkelsen at stofanet.dk>
Emne: Re: [Pc-listen] hvorfor kan jeg ikke læse teksten i en sådan artikel?

Hejsa Brian.

Okay! det er godt, at du har kontakt med dem om problemet.

Jeg synes det er mærkelig, for hvis jeg har prøvet at aktivere noget af det
eler er gået i toppen af det, så er det en anden tekst der kommer, men i
relation til det jeg er inde i, og sådan kan man så køre lidt i ring.

Til man får fat på en tekst man har læst.

Men rigtig møj irriterende, for det kan jo sagtens være en artikel, som er
virklig god at få fat på ud fra indledningen.

Det er da sådan jeg ser det.

Godt nytår til jer alle på listen.

MVH.

Hans Mikkelsen.