[Pc-listen] Et spørgsmål angående programmet Mp3 Direct Cut!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Søn Feb 20 23:09:53 CET 2022

Hej Brian! Hvad kan jeg gøre ved det? Gør jeg noget forkert? Det var derfor
jeg lagde mp3filen med albummet i vores dropboxmappe og lagde albummet ud på
pclisten. Det var sgu godt, jeg ikke gjorde det på Blindsigtlisten. Der var
jeg ved at få ørerne i maskinen fordi jeg havde lagt en udgave af programmet
Søndagskvisten ud på listen. I denne udgave af Søndagskvisten blev der bragt
en optagelse fra Refsnæsskolen, hvor Søren Frandsen synger: ”I mellem
Esbjerg og Fanø. Mvh. Kurt.