[Pc-listen] Et mærkeligt dropboxproblem!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Fre Jan 7 12:44:23 CET 2022

                             Kære Computerkyndige! Når jeg går ind i
systembakken og klikker på dropbox får jeg følgende besked Dropbox indeksere
elleve filer kan ikke synkronisere en af filerne. Jeg gik så ind på
dropboxhjemmesiden og fandt en hel masse filer, som dropbox på en eller
anden måde har kopieret fra min computer. Hvordan får jeg slettet disse
mange filer? Når jeg på skrivebordet går ind i mine dropboxmapper i poplic
kan jeg ikke finde filerne. Hvad skal jeg gøre? På forhånd tak. Mvh. Kurt.