[Pc-listen] Equalizer i Windows Mediaplayer!

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Søn Jun 26 12:13:10 CEST 2022

Hej Kurt

Den er lidt dum at få slået til, men du gør følgende hvis du bruger Jaws.
Kan ikke sige, hvordan man gør med NVDA.

Men du åbner mediaplayer.

Så tabber du til skift til aktuel afspilning.

Nu skal du finde et tomt sted med jawsmarkør og højreklikke. I den menu der
kommer frem vælger du udvidede indstillinger og her kan du slå grafisk
equalizer til.

Måske kan du efter du har trykket på skift til aktuel afspilning også trykke
tab til du står i det tomme felt hvor det aktuelle vises trykke skift f10,
for den omtalte menu.

Brian