[Pc-listen] Afspilningen af fysiske cder på sin computer!

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Lør Nov 5 11:40:17 CET 2022

Hej Kurt

Nej normalt ikke. De fleste har ikke længere indbygget optisk drev.

Den gode nyhed er, at du kan spørge om de vil levere en med. Du skal bare
sige at du skal bruge den til lydbøger. Gnæk gnæk.

Hvis de ikke vil, så kan du købe et eksternt drev for et par hundrede kroner
i Netto eller på nettet.

Men for at holde vægten nede på moderne bærbare, og fordi man i dag jo har
skyen, så er det ikke længere standard på almindelige maskiner.

Brian