[Pc-listen] Et oplæg om skærmlæseren NVDA

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Fre Nov 18 15:51:22 CET 2022

Hej Nicolai

Næh måske ikke. Jeg har intet problem med at være ærlig og sige min ærlige mening. Jeg synes NVDA er fantastisk til nogle ting, hvor Jaws kommer fuldstændig til kort og fordi jeg har brugt Jaws i 26 år, så er den utrolig svær at slippe helt fordi funktionerne simpelthen sider dybt i hukommelsen.

Det kaldes vist bare en vane. 😊

Brian