[Pc-listen] Antivirusprogrammer og motoren på min computer!

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Fre Okt 14 10:51:34 CEST 2022

Hej Kurt

Til info afskriver virksomheder som regel deres bærbare computere indenfor 3 år. Længere kan de ikke forventes at holde.

Din maskine er efterhånden mange år gammel og har holdt virkelig godt.

Det du kalder motoren, som sådan set også er en motor nemlig blæseren, eller en af blæserne bliver slidt efterhånden og begynder netop så at støje mere og mere og somm tider som i dit tilfælde at få slør i lejet.

Om du skal være bekymret ved jeg ikke, men på et tidspunkt står den da af. 😊

Til dit andet spørgsmål, så plejer Defender at være fuldt ud tilstrækkelig beskyttelse, så nej det behøver du efter min mening ikke.

Brian