[Pc-listen] Så er Jaws 2023 på trapperne

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Fre Okt 21 11:13:55 CEST 2022

Hejsa

Lige nu foregår som vanligt den årlige betatestning af den kommende Jaws, som jeg har skrevet lidt om tidligere.

Den er ude i Beta 2 nu og fungerer ganske godt.

Den er endnu ikke helt fordansket, men det går da. 😊

Jeg synes, at du bør prøve den af, hvis du vil prøve den smarte nye funktion blikfang, eller hvad den nu kommer til at hedde på dansk.

Så god er funktionen altså heller ikke, men det er klart et fint første skridt i den rigtige retning.

Store hjemmesider kan nemlig være utrolig vandskellige at overskue, når man skal pile og tabbe sig igennem det hele. Med denne nye funktion får vi en smule foræret fra de seendes verden.

Du kan hente Jaws-betaen her:

https://jaws2023.vfo.digital/2023.2210.14.400/E774BE61-11CC-4D21-8B3E-D53BBA3841D2/J2023.2210.14.400-any.exe