[Pc-listen] En mærkelig oplevelse med den gamle computer!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Man Apr 3 21:39:39 CEST 2023

Hejsa! Det var meningen jeg skulle have en ny computer, men når jeg skrev
mails på den kunne jeg kun læse dem på min gamle computer, så den nye
computer har en medarbejder fra mit kommunikationscenter rejst med igen. Så
må vi se, hvornår jeg kan komme til at bruge min nye computer. Min gamle
computer er begyndt at opføre sig mærkeligt. Når jeg skal tænde for den
bliver jeg nødt til både at trykke på tænd-knappen, hvorefter jeg også skal
trykke på enter hvorefter Nvda går i gang og signaturmelodien lyder. Er det
tegn på de sidste krampetrækninger fra computeren? Det håber jeg ikke. På
forhånd tak. Mange hilsner fra Kurt.