[Pc-listen] Fredagstip ny jawsopdatering

brian at blindkom.dk brian at blindkom.dk
Ons Apr 5 16:21:31 CEST 2023

Hejsa

I dag kommer fredagstippet ud lidt tidligere fordi påsken står for døren.

Jaws er netop udkommet i en opdateret april version med 22 små men meget relevante fejlrettelser.

F.eks. fungerer oplæsning af autoudfyldning af adresser igen i Chrome. En anden god ting er at knapper som åbner en dialog på hjemmesider nu viser indholdet af dialogen.

Det sidste jeg vil nævne er, at på nogle sider nævnte Jaws ikke, om en menu var åben eller lukket. Det skulle være forbedret nu. Herudover er der en række rettelser til Office herunder både i Word, Outlook og Excel.

Så alt i alt en god og tiltrængt opdatering og så er det ikke engang en aprilsnar.

Rigtig god påske til alle! 😊

Mvh. Brian

Sendt fra nederen Outlook fordi jeg er en hat til at vende mig til nye mailklienter

Mvh. Briah Hovmand Olesen tlf. 40 91 65 80