[Pc-listen] Outlook og Windows 11!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Ons Apr 19 13:17:49 CEST 2023

Kære Pcbrugere! Som I nok husker har jeg fået bevilliget en ny computer, da
min gamle computer nok ikke kan blive ved med at fungere. Min kontaktperson
fra center for kommunikation har en masse problemer med at få outlook op at
køre. Arbejder windows 11 og outlook ikke godt sammen og bruger blinde og
svagtsynede overhovedet outlook længere? Jeg har hørt, at man skal bruge
mailprogrammet Google, men hvad gør I andre blinde og svagtsynede? Min nye
computer kører med Windows 11. På forhånd tak. Mvh. Kurt.