[Pc-listen] Hvordan opretter man som blind en ny gruppe på facebook!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Tor Apr 20 22:12:11 CEST 2023

Hej Brian! Når jeg finder gruppe piler jeg engang op og der står opret. Jeg
har bare et problem efter jeg har skrevet gruppenavnet. Så er der noget med
næste knap og så kan jeg ikke komme videre. Kan og vil du fortælle, hvad jeg
gør forkert? Ps! Jeg skrev også et spørgsmål i går på pclisten, men jeg har
ikke fået svar. Kan man ikke længere bruge outlook? Jeg tænker på alt det
bøvl jeg har med min nye computer, som jeg ved gud har fået bevilliget. Mvh.
Kurt.