[Pc-listen] Så kom der lige en ny opdateret juleJaws med en del vigtige smårettelser

Brian hovmand Olesen brian at blindkom.dk
Ons Dec 20 22:47:40 CET 2023

Hejsa

Ok. Freedom Scientific nåede så akkurat lige, at få den nye Jaws ud inden
jul og denne gang indeholder den en mængde små, men udmærkede rettelser.

Langt størstedelen af disse handler om, hvordan Jaws fortolker aria koder på
hjemmesider og i webapplikationer og den slags, som den menige bruger ikke
tænker så meget over i hverdagen.

Vi vil helt sikkert opleve, at lidt af tilgængeligheden til sider nu virker
mere konsistent og det giver jo en ret god basis for at bruge sin computer
optimalt og med større glæde.

Der er lidt smårettelser i forhold til Office også, men ja stort set er
dette en rigtig store oprydnings-udgave, hvor vi ikke ser så meget nyt, men
der imod nogle gode fornuftige tiltrængte fikses.

Jeg vil da også lige benytte lejligheden til at ønske alle I medlemmer en
rigtig god jul, hvis ikke jeg når at få skrevet mere her på listen.

Mange hilsner

Brian Hovmand Olesen, moderator