[Pc-listen] Flere computerrelaterede spørgsmål!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Man Feb 6 12:37:02 CET 2023

Kære Pcbrugere! På Torsdag får jeg min nye computer, hvilket jeg glæder mig
til. Hvis alt går vel vil min kontaktperson på center for komunikation
kontakte yousee.dk og så burde mit mailprogram komme op at køre. Hvis det
sker kommer de mails, som nu kommer på min gamle computer automatisk på den
nye computer? På den nye computer får jeg muligvis Jaws version 23. Har den
nyeste version nogle foredele, som Nvda ikke har? Jeg tænker på når jeg går
på facebook bruger jeg mobilversionen. Hvilken version af facebook bruger I?
På forhånd tak. Mvh. Kurt Mose.