[Pc-listen] Angående min nye computer!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Tor Feb 9 22:27:48 CET 2023

Kære Pcbrugere! Nu har jeg fået min nye computer, men da jeg ikke har fået
flyttet materiale fra den gamle computer har jeg stadig den og senere får
jeg så flyttet tingene fra den gamle computer over på den nye. Hvad der
undrer mig er at jeg på den gamle computer godt kan komme på facebook, men
på den nye computer skal jeg opgive brugernavn og adgangskode. Jeg fik
facebookteamet til at sende mig en ny adgangskode. Den kom så ikke i min nye
computer’s indbakke, men det gjorde den så på min gamle computer. Hvad
skyldes det? Det burde vel ikke have noget at sige, selv om jeg har en ny
computer. Til gengæld skal jeg så hver gang jeg tænder for den nye computer
skrive en penkode. Mvh. Kurt.