[Pc-listen] Mine underlige oplevelser med mine to computere!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Søn Feb 12 12:14:34 CET 2023

Kære Pckompetente! Jeg har jo fablet om mine to computere, som
tilsyneladende ikke arbejder sammen. Jeg sendte en mail til mig selv på den
nye computer, Der havnede den i sendt post men ikke i indbakken. På min
gamle computer havnede den i indbakken. Kan fejlen være, at min nye computer
bruger en microsoft konto og findes der noget som hedder en Windows konto?
Kan det være der, fejlen er? På forhånd tak. Mvh. Kurt.